Odgovor
Odgovor: Ako Vaš 755T, 765T, 775T i 785T na display-u je ispisao poruku "Updating GPS Firmware" ili "GPS Update Complete" i više ne možete upaliti kada je spojen na računalo, kućni punjač ili auto punjač, Vaš nuvi će zahtijevati servis prema navedenim uputama:
- Potrebno je napraviti nadogradnju software-a. Prvo sa web stranice http://www8.garmin.com/products/webupdater/howtoinstall.jsp skinute WebUpdater program i instalirajte na svoje računalo. Nakon instalacije pokrenite program WebUpdater i prikopčajte Vaš nuvi na računalo i slijedite upute u programu. Nakon izvršene instalacije novog software-a OBAVEZNO spojite punjač na vaš nuvi i pustite ga nekoliko minuta da završi nadogradnju.
- Ako uređaj nakon točno izvršenog gore navedenog postupka i dalje ne radi, molimo da nam ga dostavite ili pošaljete na servis sa Vašim sljedećim podacima: ime i prezime, adresa, broj telefona, jamstvenim listom i računom (ako je vaš uređaj u jamstvu) i kratkim opisom greške. U slučaju da šaljete aparat nama u servis molimo da ga što kvalitetnije zapakirate kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.
- Nova adresa servisa: Navigo sistem d.o.o., Karlovačka cesta 4k, 10000 Zagreb.