Marin onBoard Jamstvo
Postupak kako ostvariti onBoard jamstvo:
Kontaktirati Garmin predstavnika u kojoj se zemlji nalazite
Hrvatska: Navigo sistem d.o.o.
Karlovačka cesta 4k
10000 Zagreb
Tel: +385 1 2334 033
Fax:+385 1 2334 035
gps@navigo-sistem.hr
Potrebno dostaviti dokaz o Garmin ugrađenoj opremi od ovlaštene osobe na E-mail ili Fax
- Račun da je plovilo kupljeno sa navedenom opremom ili
- Račun da je opremu ugrađivao ovlašteni serviser
onBoard jamstvom su pokriveni uređaji navedeni na dokazu o jamstvu
Garminov predstavnik kontaktira Garmin i čeka odobrenje da pošalje servisera na brod pregledati i otkloniti grešku (može trajati do dva radna dana)
Nakon dobivenog odobrenja Garminov predstavnik šalje najbližeg servisera (može trajati do dva radna dana)
Ukoliko je greška korisnika ili na uređaju koji nije pokriven onBoard jamstvom serviser naplaćuje dolazak i servis vlasniku broda
Radnje koje bi bilo dobro napraviti prije kontaktiranja Garminovog predstavnika
- Provjeriti da na uređajima nema mehaničkih oštećenja
- Provjeriti konektore spojene na uređaje (ako je moguće im pristupiti)
- Pregledati osigurače
- Nadogradnja softwarea na Garmin uređajima – postupak kako napraviti nadogradnju