onBoard Jamstvo

Marin onBoard Jamstvo

Postupak kako ostvariti onBoard jamstvo:

Kontaktirati Garmin predstavnika u kojoj se zemlji nalazite

Hrvatska:            Navigo sistem d.o.o.

                          Karlovačka cesta 4k

                          10000 Zagreb

                           Tel:  +385 1 2334 033

                           Fax:+385 1 2334 035

                           gps@navigo-sistem.hr

 

Potrebno dostaviti dokaz o Garmin ugrađenoj opremi od ovlaštene osobe na E-mail ili Fax

  • Račun da je plovilo kupljeno sa navedenom opremom ili
  • Račun da je opremu ugrađivao ovlašteni serviser

 

onBoard jamstvom su pokriveni uređaji navedeni na dokazu o jamstvu

 

Garminov predstavnik kontaktira Garmin i čeka odobrenje da pošalje servisera na brod pregledati i otkloniti grešku (može trajati do dva radna dana)

 

Nakon dobivenog odobrenja Garminov predstavnik šalje najbližeg servisera (može trajati do dva radna dana)

 

Ukoliko je greška korisnika ili na uređaju koji nije pokriven onBoard jamstvom serviser naplaćuje dolazak i servis vlasniku broda

 

Radnje koje bi bilo dobro napraviti prije kontaktiranja Garminovog predstavnika

  • Provjeriti da na uređajima nema mehaničkih oštećenja
  • Provjeriti konektore spojene na uređaje (ako je moguće im pristupiti)
  • Pregledati osigurače
  • Nadogradnja softwarea na Garmin uređajima – postupak kako napraviti nadogradnju